Betingelser

Foretaksinformasjon

Skijack v/  Nikos Eiendom AS
Org. nr. 977 370 140
Telefon: 909 78 777
E-post: post@skijack.no

 

Postadresse:
Postboks 114
Bekkelagshøgda
1109 OSLO

 

Besøksadresse:
Samvirkeveien  14
1178 OSLO

Virksomhet:

Utvikling og salg av opphengsystem for skiutstyr.

Priser

Alle priser er i norske kroner og vises både inklusive og eksklusive merverdiavgift. Totalkostnaden for kjøpet vil fremkomme før bestillingen og inkludere alle utgifter forbundet med kjøpet som utgifter til porto, frakt m.m.

Forbehold

Vi tar forbehold om eventuelle trykkfeil når det gjelder pris og informasjon om varer/ tjenestene på siden. Ta kontakt med oss hvis du har spørsmål. Vi ønsker å gi deg god hjelp og en vellykket handel!

Salgs- og leveringsbetingelser

Ekspedering av ordre:
Hver enkelt ordre blir behandlet fortløpende og ekspederes så raskt kapasiteten lar seg gjøre. Varene skal alltid lagerholdes og sendes senest 3 virkedager etter at ordren er mottatt.

Leveranse
Vanligvis vil varene sendes fra oss innen 3 virkedager etter at ordren er mottatt. Dersom det er tomt for en vare får kunden beskjed om dette innen 3 virkedager med forventet ny leveringstid.

Frakt
Sendingen foregår ved bruk av Postens Klimanøytrale Servicepakke til kr 95,- pr sending, og du henter pakken på et av Postens utleveringssteder. Du varsles om ankommet pakke via SMS og/eller e-post eller hentemelding i postkassen.

Vi tilbyr også Postens hjemleveringstjeneste. Tjenesten koster kr. 129,-. Pakken leveres på døren mandag-fredag mellom kl. 17 og 21. Du vil bli varslet når pakken er underveis, samt oppringt 30-60 minutter før Posten ankommer ditt hjem.

Betaling

Vi krever betaling for varen fra det tidspunkt den blir sendt fra oss til kunden.

Personopplysninger

Skijack behandler persondata ifølge Lov om Personopplysninger. Opplysninger som kan knyttes til deg som person vil aldri bli gjort tilgjengelig for andre virksomheter eller bli koblet med andre eksterne register.

Kortinformasjon

Når du handler hos Skijack blir betalingen behandlet av NETS, som er en sikker elektronisk betalingsløsning for Visa og MasterCard/ Eurocard. All kortinformasjon blir oppbevart i henhold til kortselskapenes regelverk.

Rutiner for retur av varer

Avbestilling
Dersom du ønsker å avbestille varene tar du kontakt med oss på post@skijack.no så sender vi et ferdig utfylt returskjema med betalt porto. Du vil så få tilbakebetalt kjøpsprisen fratrukket vår returkostand etter postens satser innen 14 dager etter at vi har mottatt varene.

Reklamasjon
Dersom det foreligger en mangel ved varen, må du innen rimelig tid etter at du oppdaget den, gi Skijack skriftlig melding (e-post eller brev) om at du vil påberope deg mangelen. Skijack vil da gi deg informasjon om hva du skal gjøre videre. Reglene om reklamasjon finnes i Lov om forbrukerkjøp (forbrukerkjøpsloven).

Angrerett
I følge angrerettloven gjelder angrefristen fra den dagen kjøperen mottok varen og 14 dager fremover. Dersom du vil angre på kjøpet, returnerer du varen i samme stand som du mottok den og legger ved utfylt angrerettskjema (som lå vedlagt i forsendelsen), du vil da få tilbakeført det du har betalt. Kjøper betaler returporto. Se utfyllende informasjon på angrerettskjemaet.

Dersom kjøper ikke har mottatt angrerettskjema skriftlig på papir eller på annet varig medium (f.eks. e-post, CD eller DVD), utvides angrefristen til 3 måneder. Angrerettskjema skal være ferdig utfylt med Skijacks informasjon når skjemaet mottas. Angreretten gjelder ved forbrukerkjøp, salg til foretak innbefattes ikke av forbrukerkjøpsloven.

Garanti

Det gis inntil 2 års produktgaranti for evt. feil eller mangler i produktet.